تماس در ساعات کاری: 09122176236

آسانسور کارگاهی چیست؟

آسانسور کارگاهی چیست؟

آسانسور کارگاهی چیست؟

آسانسور کارگاهی یک وسیله نقلیه عمودی است که برای حرکت کارکنان، ماشین آلات، مواد و تجهیزات در کارگاه‌ها، کارخانجات و انبارهای بزرگ وارد عمل می‌شود. آسانسورهای کارگاهی در محیط‌هایی که از امکانات حمل و نقل مناسب برای جا به جایی کالاها و کارکنان برخوردار نیستند نقش موثری ایفا می‌کنند. آسانسورهای کارگاهی بسته به نوع عملکرد مورد نیاز و حداکثر وزن بار به مدل‌ها و طرح‌های متنوعی تقسیم‌بندی می‌شوند.

آلیماک یکی از مشهورترین برندهای آسانسور کارگاهی در جهان است

اهمیت استفاده از آسانسور کارگاهی

آسانسورهای کارگاهی به طرز چشم‌گیری خستگی و فشار بر روی افراد را کاهش می‌دهند. افرادی که در کارگاه باید میان طبقات در حرکت باشند، در معرض خطراتی مانند دیسک کمر، و خستگی فراوان هستند. آسانسورهای کارگاهی با ایجاد سهولت در حمل افراد و مصالح میان طبقات کارگاه، خطرات محتمل برای کارکنان را کاهش می‌دهند و باعث بهبود کیفیت کار می‌شوند. استفاده از آسانسور کارگاهی برای تسهیل کار و افزایش ایمنی و راحتی کارکنان بسیار حائز اهمیت است.

آلیماک در واقع نام یک شرکت است!

شرکت آلیماک، در سال ۱۹۶۸ در شهر سنترانس، فرانسه توسط تیمی از مهندسان و فناوران اختراع شد. پس از تحقیقات فراوان در زمینه آسانسورها و مشکلاتی که در این حوزه وجود داشت، این تیم تصمیم گرفت تا یک پلتفرم کاملاً ایمن با ظرفیت بار بالا و جابجایی راحت‌تر را خلق کند. در ابتدا این کارگاه‌ها از طرح‌های چرخ‌دستی برای حرکت تکیه‌گاه‌ها استفاده می‌کردند که در مراحل بعد، به موتور الکتریکی ارتقاء یافت. از سال ۱۹۹۲، شرکت آلیماک بزرگترین تولید کننده‌ی آسانسورهای صنعتی دنیا شناخته می‌شود. به دلیل کیفیت عالی و نوآوری‌هایی که در آسانسورهای کارگاهی خود به‌کار می‌برد، این شرکت برای مشتریان خود همیشه انتخاب خوبی بوده است. محبوبیت این شرکت باعث شده که بسیاری از مهندسین به آسانسورهای کارگاهی، آلیماک هم می‌گویند!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.